Pages -Menu for Ee Beauty Spa

13 October 2019

6 Kelebihan Bisnes Shaklee Yang Anda Perlu Tahu!



Zaman sekarang dah tak sama macam zaman dulu. Semakin hari, nilai mata wang semakin naik. Harga barang semakin naik.


Saya yakin, ramai yang setuju jika saya kat akan, RM3000 pada zaman ni mengalir macam air. Cukup-cukup makan bagi mereka yang berumahtangga. Agak sesak bagi mereka yang mempunyai seorang anak. Apatah lagi ramai anak.


Oleh sebab itu, ramai yang mula mencari wang sampingan untuk sara kehidupan keluarga. Tak kurang juga surirumah yang mencari peluang bisnes untuk menggenggam wang sendiri. Wang simpanan sendiri sangat penting kerana kita tak tahu apa yang bakal berlaku pada masa akan datang.


Ada banyak peluang bisnes yang anda boleh ceburi. Yang terbaik, kena lah cari bisnes yang boleh bertahan lama, mempunyai jaminan dan bertujuan untuk membantu orang ramai.


Salah satunya adalah Shaklee. Saya sendiri dah lebih 7 tahun menjadi pengguna setia Shaklee. Alhamdulillah dah banyak benefit yang saya dapat sepanjang bersama Shaklee.


6 KELEBIHAN BISNES SHAKLEE YANG ANDA PERLU TAHU! 





1. Masa fleksibel



Anda boleh mulakan bisnes Shaklee di mana sahaja. Sama ada dari rumah atau dari tempat kerja, online atau offline. Bergantung kepada kesesuaian masa anda.


Saya pasti, ramai orang bekerja yang berfikir mengenai kekangan masa untuk berbisnes. Malah ada juga surirumah yang pening untuk uruskan masa berbisnes dan menguruskan rumah serta anak.


Jangan bimbang. Bisnes Shaklee sangat fleksibel. Jika anda mahu, segalanya mungkin.


2. Syarikat yang stabil dan dikenali



Siapa tak kenal Shaklee? Setiap kali ada yang sebut Shaklee, kebanyakan orang pasti pernah dengar walaupun sekali. Bezanya cuma sama ada mereka consume atau tak. 


Untuk pengetahuan semua, Shaklee ditubuhkan sejak 1956 dan ia kekal bertahan sehingga sekarang. Agak sukar nak lihat sesuatu syarikat bertahan lama dalam keadaan kegawatan ekonomi global sebegini. 


Namun syarikat Shaklee tetap teguh dan tak pernah gagal untuk masukkan bonus kepada kami, para pengedar Shaklee setiap bulan. 


3. Produk berkualiti



Tanpa diragui, setiap produk yang Shaklee keluarkan telah menjalani lebih daripada 100,000 ujian klinikal. Shaklee sentiasa pastikan kualiti produk dijaga agar ia terus selamat, berkesan dan terbukti. 


Banyak kandungan produk Shaklee yang telah dipaten agar tidak ditiru oleh mana-mana pihak terutamanya pengeluar suplemen.




Shaklee juga komited dalam memastikan setiap produk bebas daripada bahan kimia berbahaya yang mungkin mengancam kesihtan manusia dalam jangka masa pendek atau panjang.




Ini merupakan salah satu hasil daripada Landmark Study yang dilakukan terhadap produk Shaklee. Ia menunjukkan keputusan yang sangat baik bagi pengamal suplemen Shaklee berbanding mereka yang tidak memakan suplemen dan mereka yang mengambil satu jenis suplemen sahaja.


4. Bisnes yang bertahan lama



Penting untuk pastikan bisnes yang kita nak ceburi tu adalah bisnes yang bertahan lama. Long-term bisnes. Shaklee adalah satu bisnes long-term dan ia boleh diwarisi kepada anak cucu cicit kita nanti.




Seperti mana kami di TWB menggabungkan spa dan Shaklee, kami tetap fokus lebih pada Shaklee. Kerana ia bisnes long term. 


5. Bonus & cash



Shaklee menyediakan pelbagai penjuru dan peluang untuk anda dapatkan bonus dan cash. Secara amnya, pendapatan Shaklee boleh dibahagikan kepada 3C. Boleh baca di link dibawah.


Highlight : Program 3C Shaklee


Namun jika kita pecahkan kepada skop yang lebih kecil, ada lebih kurang 11 penjuru kita boleh dapatkan bonus daripada Shaklee ni. Best kan? 


Namun, caranya kena tahu la. Nak tahu caranya? Whatsapp je saya. Saya akan guide daripada pendaftaran sampai la and jadi master coordinator dalam bisnes Shaklee. 


6. Bimbingan pakar nutrisi



Shaklee tak pernah gagal menyediakan kelas nutrisi untuk semua orang pada setiap bulan. Bukan sahaja ahli Shaklee, malah orang awam juga dijemput untuk hadir ke kelas untuk menuntut ilmu nutrisi.


Begitu juga dengan seminar dan bengkel. Ahli-ahli nutrisi yang bekerja dengan Shaklee sentiasa membantu setiap permasalahan yang ada.




Bersama nutritionist Sarah yang sanggup turun ke Terengganu untuk kongsikan ilmu mengenai nutrisi. Kelas nutrisi memang di jalankan di seluruh Malaysia pada setiap bulan mengikut jadual yang telah mereka tetapkan. 


KESIMPULAN



Ini cuma sebahagian daripada kelebihan bisnes Shaklee yang saya sempat share dengan anda sekarang. InsyaAllah ada mas lain kali saya akan kongsikan lagi beberapa kelebihan bisnes Shaklee yang lain. 


Yang pastinya, menjalankan bisnes Shaklee dengan TEAM YANG TEPAT membantu anda grow dalam bisnes dengan sangat baik. InsyaAllah. 


Ingin bersama team saya untuk terus maju dalam bisnes Shaklee atau TWB? 


Disini saya lampirkan satu video kenapa anda perlu start BISNES MOBILE SPA bersama TWB sekarang! (Pssttt.. Bisnes mobile spa TWB ni menggunakan barang Shaklee. So automatik anda akan jadi ahli Shaklee. Ohsem kan?) 




Untuk mengetahui berkenaan bisnes Shaklee atau TWB, Whatsapp saya ok. 


Shasratul Ameerah (Ee)
Whatsapp : 0102888494
FB : Ee Kamaruddin
FB Page : Mobile Spa Shaklee Kuantan
Telegram Channel (free) : Jutawan Spa Dunia Akhirat


Terima Kasih

No comments:

© Ameerah Zulkhairi | Template Designed By MH