Pages -Menu for Ee Beauty Spa

18 September 2016

Testimoni : Set Penyusuan Shaklee

Assalamualaikum :)


Saya doakan sahabat yang baca post ni selalu dimurahkan rezeki, diberi peluang untuk menyusukan anak sehingga berumur 2 tahun, menjadi ibu yang baik dan dikurniakan anak yang cerdas akalnya dan elok akhlaknya. Ameen.


Harini saya nak kongsi beberapa testimoni pelanggan mengenai set penyusuan Shaklee. InsyaAllah jika kita yakin, kita pasti akan berjaya. 


Sumber : Secret Group Mummy Shaklee


1- Mulanya ambil ESP semasa hamil. Seperti yang saya pernah kongsikan mengenai penyusuan ibu, ESP sememangnya membantu penghasilan susu ibu sejak ibu hamil lagi. BONUS : Kulit ibu dan bayi juga cantik dan gebu :)



2- ESP memberikan tenaga yang cukup, bukan sahaja kepada ibu mengandung, anda yang tidak mengandung juga sangat digalakkan ambil ESP. Ia sumber tenaga terbaik! Dan ye. ESP juga sangat membantu mereka yang gastrik. Saya akan kongsikan di post yang akan datang.





3- Hanya ibu yang tahu betapa penatnya menjadi isteri dan ibu sama ada bekerjaya atau tidak. Anda sememangnya sangat memerlukan sumber protein yang tinggi.



4- Bila protein dalam badan cukup, hasilnya akan terserlah keluar. Dan inilah hasilnya :) Untuk kulit yang gebu, mulus dan cantik, makanlah ESP :)



5- ESP kurangkan alahan kulit juga!



6- Memberi tenaga kepada ibu untuk melakukan ibadat puasa dengan sebaik mungkin :)



7- Si isteri semakin cantik, si suami semakin sihat. Alhamdulillah :) 



8- KESUBURAN. Ia sangat berkait rapat dengan cukupnya zat dalam badan kita. Bila badan kita kurang zat, badan tidak akan bersedia untuk menerima ahli baru. Cukupkan zat anda,dan banyakkan berdoa. InsyaAllah rezeki sentiasa ada :)



9- Shaklee tak pernah mendukacitakan. Satu produk mengandungi pelbagai faedah dan kebaikan. Apatah lagi produk Shaklee yang lain? Buat pilihan bijak anda sekarang :)



Alhamdulillah selesai perkongsian saya hari ni. Banyak kan khasiat ESP ni. Ini kata mereka. Apa kata anda sendiri cuba dan rasai perubahannya? Mungkin kita boleh berkongsi cerita :)


InsyaAllah dari semasa ke semasa saya juga akan berkongsi mengenai perubahan yang berlaku pada saya juga. Berminat untuk menjadi pengedar Shaklee yang sah? Mahu saya membimbing anda sehingga anda berjaya? Mahu keluar daripada zon selesa anda?


Ye! Buat pilihan bijak anda dengan menghubungi saya untuk dapatkan konsultansi eksklusif atau menjadi sebahagian daripada kami.



Salam sayang,

Shasratul Ameerah Kamaruddin
Independent Shaklee Distributor
ID No. 1095681
Tel. No. 0102888494
FB : Ameerah Ee
FB Page : A Step For A Healthy Life
Blog : shasratul89.blogspot.com



Terima Kasih

No comments:

© Ameerah Zulkhairi | Template Designed By MH