Pages -Menu for Ee Beauty Spa

15 March 2019

Kursus Mobile Spa : Mobile Spa Bantu Wanita Jana Pendapatan

Mobile spa, mobile spa. Selalu sangat orang sebut pasal mobile spa sekarang. Tapi mobile spa tu apa? Spa dalam kereta ke? Itulah yang saya fikir masa first time dengar perkataan mobile spa😂


Bukan. Mobile spa ni dalam bahasa melayunya spa bergerak. Dalam kata lain, beautician spa akan bergerak ke rumah pelanggan untuk buat servis spa.


Mobile spa ni menjadi salah satu pilihan pekerjaan wanita pada masa kini tau. Bukan sahaja mudah, tapi seronok. Dan income melalui spa ni juga alhamdulillah, sangat lumayan.


Kami di TWB telah kumpulkan pelbagai testimoni dan feedback daripada Alumni kursus spa Shaklee TWB. Ternyata pelbagai reaksi dan feedback yang kami dapat.


MOBILE SPA BANTU WANITA JANA PENDAPATAN



Di sini saya kumpulkan beberapa feedback daripada Alumni TWB ❤️


RM1600 je daripada pendapatan spa. Tak termasuk 5 pendapatan TWB yang lain.

Apabila bekas pekerja kilang buat spa. Sekarang fulltime buat spa TWB.

TWB memberi peluang untuk dapatkan pendapatan lebih daripada 1 penjuru sahaja. 

Surirumah yang ada anak kecil pun tiada masalah. Ada 5 lagi income yang menanti.

5 jam je boleh dapat RM260. The power of marketing.

Masa lunch hour pun ada yang nak facial.

Bila cikgu buat mobile spa. Cikgu-cikgu yang lain semua rebut peluang.

Masa fleksibel. Boleh buat servis bila-bila masa sahaja. 


SIAPA GOLONGAN YANG TWB DAH BANTU? 


Dah lebih daripada 600 wanita yang TWB dah bantu. Ramai yang dah berjaya dapat 4 angka pendapatan sebulan malah ada yang berjaya dapat 5 angka! 

Ini adalah pendapatan bersih tanpa perlu menolak kos sewa kedai ataupun gajikan pekerja. Nampak seperti kerjaya biasa namun hasilnya sangat lumayan. 

Antara golongan wanita yang TWB dah bantu termasuklah, 

1. Ibu tunggal yang perlu menanggung hidup sendiri dan anak. Malah ada ibu tunggal yang ditinggalkan suami secara tiba-tiba, dengan drastik dan dia bangkit dengan TWB. 

2. Wanita bekerja yang nak cari wang sampingan untuk menampung hidup yang semakin mencabar. Lebih-lebih lagi pada tahun 2019, di mana keadaan kewangan masih tidak stabil. 

3. Surirumah yang inginkan pendapatan sendiri atau ingin membantu suami. In fact, ada surirumah yang diuji apabila suaminya tidak menerima gaji selama 3 bulan. Dan dengan hasil pendapatan daripada TWB, dia mampu menanggung keperluan keluarga sepanjang suaminya diuji. 

4. Pelajar universiti dan kolej yang ingin mencari duit sampingan di samping mempunyai skill yang sangat membantu pada bila-bila masa. 

5. Wanita yang sudah berpencen untuk memenuhi masa lapang di samping merebut peluang untuk ke luar negara secara percuma. 

6. Wanita bekerjaya yang mempunyai impian untuk menjadi surirumah bekerjaya. TWB mampu merealisasikan impian itu dan saya merupakan salah seorang daripadanya.

7. Wanita yang nak capai beribu impian besar, bebas kewangan, bebas masa, dan nebas melakukan apa sahaja yang diimpikan. Tanpa mengira bila dan dimana. 


Jadi anda bagaimana? Nak jadi salah seorang daripada kami? Hubungi saya sekarang.


Shasratul Ameerah binti Kamaruddin 
0102888494 
ID no : 1095681
Leader in Shaklee Business 
Trainer for TWB

Terima Kasih

No comments:

© Ameerah Zulkhairi | Template Designed By MH