Pages -Menu for Ee Beauty Spa

03 November 2014

Tak kenal maka tak cinta ;)

Assalamualaikum semua.
Salam ukhuwah daripada saya


Ok, blog ni sebenarnya dah lama wujud. Sedihnya bilamana tengah godek-godek balik, tup! terdelete post-post lama





It's okay. Untuk memulakan yang baru kadang-kadang perlu korbankan yang lama. Ok, I got it.

This is considered my first entry. So, sedikit pengenalan mengenai diri saya..

Nama  : Shasratul Ameerah Kamaruddin (you can call me Ameerah / Ee)
Umur  : 25 tahun
Asal    : Terengganu
Pekerjaan  : Guru di SM imtiaz Ulul Albab Melaka (so sekarang di Melaka la..). Tambahan, saya juga serius dalam Shaklee. Oh ye, aku adalah Shaklee's Distributor, Id no : 1095681.


This is my card.. Hihi

Ok, itu sahaja pengenalan singkat untuk hari ni.InsyaAllah, will update about Shaklee's product, health and my experience in life. See ya!

Assalamualaikum..

P/s : Setiap pembelian melalui saya, anda layak mendapat konsultasi percuma daripada saya.
Bagi yang berminat untuk menjadi ahli, saya memberi jaminan bahawa :
1) Anda memilih rumah yang betul
2) Masuk ke dalam Whatsapp group rahsia rumah kami
3) Bantuan dan tunjuk ajar yang jitu

Untuk sebarang pembelian atau ingin mendaftar sebagai ahli, anda boleh menghubungi saya :

Ameerah
010-2888494
Instagram : eeameera
FB Page : A step for a healthy life
https://www.facebook.com/ameerah.shaklee?ref=hl


Lots of love,





Terima Kasih

No comments:

© Ameerah Zulkhairi | Template Designed By MH