Pages -Menu for Ee Beauty Spa

24 August 2016

10 Sebab Kenapa Anda Perlu Mulakan Bisnes Spa Sekarang!

10 sebab untuk anda mulakan bisnes spa dari rumah bersama team #thewalkingbeauty kami sekarang!


💰 PENDAPATAN BERTERUSAN - 2 income dalam satu bisnes. Satu daripadanya instant cash, daripada treatment spa yang kita buat. Lagi satu recurring income yang akan masuk seperti gaji pada setiap bulan.


🎆 KEBEBASAN & FLEKSIBILITI - Anda boleh tetapkan sendiri masa anda. Anda punya kebebasan untuk menyusun jadual harian anda mengikut kemahuan anda.


🙌 KOS PERMULAAN YANG RENDAH - Hanya RM750! (Promosi RM399 untuk bulan Ogos, terhad kepada 20 orang sahaja). Jika nak ambil kursus di luar, paling murah setakat ini adalah RM1625. Tambah lagi, anda tak perlu fikir kos sewaan, kos utiliti & kos operasi.


👌 KURANG RISIKO - Mulakan semasa anda masih bekerja atau jadikannya income utama anda. Pilihan terletak di tangan anda.


💃 KEPUASAN BEKERJA - Apa yang lebih memuaskan hati berbanding membina bisnes sendiri, menggunakan nama sendiri, dan merancang yang terbaik untuk bisnes anda. Andalah pekerja, andalah bos!


👫 SUPPORT GROUP YANG SANGAT MEMBANTU - Anda tidak keseorangan!


💪 CABARAN - Tingkatkan imaginasi menarik & idea kreatif anda untuk wujudkan suasana selesa & eksklusif untuk spa anda!


😄 KESERONOKAN - Tiada lagi istilah bosan untuk mengulang rutin yang sama setiap hari. Dengan aktiviti mobile spa, anda mampu merasai pengalaman berbeza setiap hari.


TAK PERLUKAN PENGALAMAN - Tiada pengalaman diperlukan. Kami akan latih anda daripada zero ⇨ hero. Jika anda punya pengalaman, semestinya ia adalah bonus.


ADDED VALUE - Kami akan bantu anda untuk tingkatkan skil anda dalam bidang kecantikan. Bermula daripada facial treatment sehingga pakej2 menarik yang disediakan.


Fast action, fast result.

Interested?

Ee
0102888494
Founder of #eebeautyspa
#thewalkingbeauty #gangjutawanspa #misipencarian20beauticians #mobilespa









Terima Kasih

No comments:

© Ameerah Zulkhairi | Template Designed By MH