Pages -Menu for Ee Beauty Spa

17 September 2019

Kisah Kejayaan Saya Dalam Bisnes Shaklee


Bila kita sebut kejayaan, konsepnya sangat luas. Dalam Shaklee pula, kejayaan dalam bisnes, kejayaan dapat Shaklee Effect, kejayaan dalam pembangunan diri.


Bagi saya sendiri, Shaklee dah banyak sangat ubah diri saya. Terlalu banyak kelebihan yang ada pada Shaklee.


Asbab terjebak dalam bisnes Shaklee, saya mula berubah. Daripada seorang pemalu, keyakinan diri yang sangat kurang, tidak sistematik, penakut. Semua ni berubah bila saya mula serius untuk berbisnes Shaklee. To be exact, sejak saya join projek The Walking Beauty (dibawah naungan Master Ainul).




Siapa sangka Ee yang penakut boleh live macam ni walaupun hanya depan kamera 🤗


DETIK BERMULANYA CINTA..



Saya bermula pada akhir tahun 2013, hanya untuk makan Shaklee. Saya mula makan set untuk kuruskan badan. Secara rasminya saya mula makan ESP, Lecithin dan Alfalfa Complex. Daftar sebagai ahli masa tu sebab nak dapat harga ahli.


SubhanAllah. Paling best rasanya sebab tak sangka dalam masa 2 minggu, turun 2kg! Apa lagi, terus jatuh cinta dengan Shaklee.


Masa tu masih kerja. Tapi teringin nak share pasal Shaklee. Jadi tetap buat bisnes, cuma tak serius.


MULA KENAL KURSUS MOBILE SPA TWB




Saya betul-betul mula serius tahun 2015, bila diperkenalkan dengan TWB. Korang bayangkan masa tu buat mobile spa part time je. Tapi saya berjaya dapat income lebih daripada gaji saya sebagai seorang guru swasta! Yela. Sebab TWB je ada 6 penjuru pendapatan termasuk pendapatan Shaklee.


Yang best adalah bila skill spa digabungkan dengan bisnes Shaklee. Di samping bantu orang lain cantik, kita bantu orang lain jadi lebih sihat. MasyaAllah, rasa sangat dipermudahkan.


Pendapatan saya bersama TWB dan Shaklee pernah jejak lebih RM5000 sebulan. Dan saya rasa sangat bersyukur diperkenalkan dengan TWB ni.


Antara income Shaklee

Income Shaklee Ogos 2018


Bisnes Shaklee sendiri dah sangat power. Ia menyediakan terlalu banyak peluang. Kita la pula yang kena doa, tawakal dan usaha. Bila ia bergabung dengan TWB, subhanAllah mudah sangat nak dapat instant cash.


Baca > Jadi jutawan dengan bisnes Shaklee. 


Alhamdulillah sejak saya berhenti kerja tahun lepas, saya msih mampu bayar ansuran kenderaan bernilai RM520 sebulan. Saya boleh belanja mak dan ayah berbulan madu di Royal Chulan Cherating. Saya boleh belikan anak-anak mainan dan buku yang mereka suka.



Saya boleh belanja suami dan anak-anak makan sedap-sedap. Semuanya dengan izin Allah. Shaklee dan TWB sebagai jambatan rezeki.


Daripada wajah kusam, kepada wajah berseri dan mula pandai make up. 

Sebelum : Tanpa apa-apa suplemen
Selepas : Set kulit cantik Shaklee + Youth


Sejujurnya, saya akan terus setia dengan Shaklee dan TWB. Terlalu banyak peluang yang disediakan. Anda pun boleh dapat perkara yang sama. Nak bersama saya menuju mercu kejayaan dalam bisnes Shaklee dan spa TWB?


Pimpin tangan saya kuat-kuat. Kita meroket untuk berjaya.




Start small, think big, go fast 💪


Shasratul Ameerah (Ee)
Whatsapp : 0102888494
FB : Ee Kamaruddin
FB Page : Mobile Spa Shaklee Kuantan
Telegram Channel (free) : t.me/projekbuatduitTWB
Terima Kasih

6 comments:

batrisyaamylea.blogspot.com said...

Wow banyaknya 5000 tu buat bisnes spa je belum masuk bonus lagi tu untungnya siapa buat bisnes Shaklee Ni 😁

Shasratul Ameerah said...

Alhamdulillah. Ilmu & skill ni berguna sangat. Untung siapa join TWB ❤️

Cik Nunu said...

bestnya, happy tengok EE dengan twb and shaklee sekarang.. makin cantik tertarik

Shasratul Ameerah said...

Alhamdulillah.. Semua alumni TWB pun macam ni kan? Semua makin cantik menarik tertarik! ❤️

Sharifah Abdul Samad said...

Sgt mberi inspirasi. Moga terus success!

Sihat dan Cantik said...

Lepas ni kena berguru dengan EE jugaklah.seronoka baca kisah kejayaan EE.Tahniah dear.Moga terus sukses

© Ameerah Zulkhairi | Template Designed By MH