Pages -Menu for Ee Beauty Spa

15 September 2019

Peluang Menjadi Jutawan dengan Bisnes Shaklee - 3C


Assalamualaikum, hai semua! Harini saya rasa sangat gembira dan teruja nak kongsi dengan anda semua peluang yang sngat besar dalam bisnes Shaklee.

Alhamdulillah tanpa sedar, saya dah menjadi pengguna setia Shaklee selama lebih 6 tahun. Bermula dengan set untuk kuruskan badan, set kecantikan, set kesuburan, set hamil sehinggalah set berpantang.



Dan semestinya, saya sangat suka Vivix! 


Saya sendiri mula menjadi ahli Shaklee untuk makan sendiri. Tiada niat untuk berbisnes. Namun, bermula tahun 2015, satu projek yang dirangka oleh salah seorang mentor Shaklee membuatkan saya teruja nak mula berbisnes.


Sebelum tu, jom kita tengok apa yang ditawarkan oleh Shaklee sehinggakan ia adalah perkara yang tidak mustahil untuk anda cecah 1 juta pertama anda dalam tempoh dua hingga tiga tahun anda dalam bisnes ni.




KELEBIHAN BISNES SHAKLEE - 3C





Sebenarnya, banyak sangat kelebihan yang Shaklee berikan pada ahlinya. Selain daripada layak untuk mendapat harga ahli bagi setiap produk Shaklee, Shaklee juga tawarkan program 3C yang sangat menarik untuk semua pengedar. Tiada kompromi. Semua orang layak mendapat apa yang Shaklee tawarkan apabila mencapai point tertentu.



Apa 3C yang menarik tu?


1. Cash bonus - bonus berupa wang tunai yang dikreditkan ke dalam akaun bank kita.


Dengan setiap pembelian produk Shaklee, anda berhak mendapat nilaian uv. Dan apabila nilai uv ini dikumpulkan, jumlah uv di akhir bulan akan menentukan berapa banyak bonus yang layak diberikan kepada anda.


Best kan? Saya panggil ia sebagai membeli tapi duit masuk. Orang lain beli keluar duit je. Kita beli pun keluar duit, tapi ada cash back dalam bentuk bonus. Menarik sangat.


Dalam bisnes Shaklee, ada 7 rank yang boleh dicapai. Secara logiknya, semakin tinggi rank, semakin besar bonus yang anda akan dapat.


Namun, jangan terkejut jika ada segelintir pengedar yang mempunyai bonus lebih besar berbanding upline mereka. Konsep bisnes Shaklee sangat adil. Siapa usaha lebih, dapat lebih.


Jom kita tengok purata bonus sebulan mengikut rank. Anda boleh rujuk gambar di bawah.

Ahli shaklee, daftar
Purata pendapatan bulanan di Shaklee

Wow! Ini merupakan purata minimum pendapatan sebulan mengikut rank. Lebih tinggi jumlah jualan anda pada bulan tersebut, lebih tinggi bonus bulanan anda. Ia bergantung kepada performance anda. Tiada jumah yang tetap untuk setiap bulan.


Bonus tunai ni tiada had. Unlimited. Kalau anda nak satu juta sebulan pun boleh. Tau cara, buat sungguh-sungguh, mentor yang betul, team yang supportive, anda pasti dapat apa yang anda nak.


2. Car bonus - bonus dalam bentuk tunai. Shaklee tak bagi kereta sebiji. Dia bagi dalam bentuk tunai. Jadi terpulang la pada anda nak guna bonus kereta ni untuk apa.


3. Convention - hadiah percutian dan trip mewah secara PERCUMA. Ye betul, ianya percuma. Siap Shaklee bagi duit poket lagi.


Ada syarat yang ditetapkan oleh pihak Shaklee untuk melayakkan anda nikmati trip mewah ini. Anda sendiri boleh tetapkan berapa tiket yang anda nak capai.


Shaklee tak pernah gagal untuk membawa team Shaklee Malaysia melancong dalam atau luar negara. Ada 2 jenis percutian yang ditawarkan oleh pihak Shaklee. Regional trip dan International trip.


Regional trip adalah lawatan percutian di negara-negara Asia manakala International trip merupakan lawatan percutian ke luar negara. Memang best. Serius! Setiap kali percutian, Shaklee tak pernah kedekut untuk bagi hadiah pada pengedar Shaklee yang layak pergi.


JADI, BAGAIMANA ANDA MAHU MENDAFTAR?



Mudah sahaja ☺️ Ada beberapa langkah yang disediakan oleh kami. Anda boleh pilih mana-mana saluran yang anda minati.


Saya akan terangkan satu persatu kat bawah ni bagaimana anda boleh mulakan bisnes Shaklee anda sekarang juga!


1. Menyertai kursus mobile spa TWB


Bagi yang pertama kali jejak ke blog saya, anda boleh rujuk post-post saya sebelum ini berkenaan kursus mobile spa TWB.


Anda bukan sahaja berdaftar secara percuma dengan Shaklee, malah anda boleh memiliki skill spa yang boleh digunakan pada bila-bila masa, di mana jua! Jika Shaklee adalah kerjaya seanjang hayat anda, skill spa yang ada sangat berguna untuk anda dapatkan instant cash. Ramai yang sudah berjaya. Anda mungkin yang seterusnya.



Kursus Mobile Spa, murah, lengkap
Pakej terkini Kursus Mobile Spa TWB


2. Menyertai program Jom Detox Jutawan


Satu program untuk jadi lebih sihat dan menanam amalan-amalan sihat ke dalam kehidupan seharian anda.


Program ini berlangsung selama 17 hari, dengan keahlian Shaklee secara percuma. Dalam masa 17 hari, anda akan dipandu oleh beberapa orang coach yang berpengalaman dan dimasukkan ke dalam support group.


Ramai yang sudah nikmati gaya hidup yang lebih sihat. Adakah anda orang yang seterusnya?



Testimoni lelaki

Testimoni wanita


3. Keahlian percuma melalui pembelian Welcome Set Shaklee dengan diskaun sebanyak 10%.


Dengan mana-mana pembelian set berikut, anda layak mendapat keahlian percuma dan rebat sebanyak 10% daripada harga ahli! Wow, memang murah sangat ni.


Daftar ahli shaklee
Pilih satu antara tiga set tersebut. 


4. Keahlian percuma melalui pembelian 200uv produk Shaklee


Dengan pembelian mana-mana produk Shaklee bernilai 200uv, anda layak mendapat keahlian percuma.


5. Bayaran keahlian


Cara paling senang untuk anda berdaftar. Hanya dengan RM75, anda sah sebagai ahli Shaklee dan boleh mula nikmati kesemua kelebihan yang telah Shaklee sediakan ☺️


Dengan setiap pendaftaran sebagai ahli Shaklee, anda akan menerima satu starter kit yang lengkap dengan info berkenaan bisnes dan produk Shaklee.

Daftar ahli shaklee
Kit Shaklee

PENUTUP


Bagaimana? Menarik kan tawaran yang Shaklee sediakan. Jika anda sedang mencari bisnes yang mampu membantu anda keluar daripada kemelut kewangan, bertahan lama, boleh diwarisi kepada anak, cucu dan keturunan anda, maka Shaklee adalah pilihan yang sangat tepat!


Untuk pertanyaan lanjut, anda boleh whatsapp saya di link yang saya sediakan di bawah. InsyaAllah, saya adalah mentor terbaik anda 👍


Shasratul Ameerah (Ee)
Whatsapp : 0102888494
FB : Ee Kamaruddin
FB Page : Mobile Spa Shaklee Kuantan
Telegram Channel (free) : t.me/projekbuatduitTWB


Terima Kasih

8 comments:

Nadia Syakila said...

Best best !
Cantiknya blog ee, best je bila baca 😍

Cik Nunu said...

kemasnya blog ee. betul betul lepas tau pasal 3c terus nak join

Shasratul Ameerah said...

Alhamdulillah tq nadia for visiting ❤️

Shasratul Ameerah said...

Kan? InsyaAllah kita sama-sama grab kesemua C tu. Jumpa di puncak💪

Shasratul Ameerah said...

Jumpa di puncak nadia! 😘

nor farah mohd farid said...

3C 😍 usaha kuat lagi jom.

Shasratul Ameerah said...

Jom! ❤️

Hanim Yusoff said...

Bestnya baca penulisan ee..Tersusun jer..Sangat faham..
3c dalam shaklee memang terbaik..Rugi tak grab!

© Ameerah Zulkhairi | Template Designed By MH